top of page

Planificare anuala

Gradinita Tic Pitic urmeaza programa recomandata de MECTS.

Temele aplicate sunt organizate in asa fel incat sa ofere o continuitate in procesul educational motiv pentru care recomandam absentarea evitata pe cat posibil de la gradinita.

Tema: Cine sunt/ suntem?

Subtema : „ Iata -ma la gradinita”( evaluare initiala)



Tema: Cine sunt/ suntem?

Subtema :”Sa iti spun ce stiu?( evaluare initiala)



Tema: Cine sunt / suntem?

Subtema : „Gradinita castelul fermecat”( mediul gradinitei)



Tema:Cine sunt / suntem?

Subtema: „Cine sunt eu?”(constientizarea propriei identitati)



Tema: Cine sunt / suntem?

Subtema:” Familia mea”(recunoasterea membrilor familiei)

Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?

Subtema: „ Galbene si rosii frunze”(caracteristicile anotimpului toamna)

Tema: Cand / cum si de ce se intampla?

Subtema: „ Dansul fructelor”( caracteristicile fructelor de toamna)

Tema: Cand/ cum si de se intampla?

Subtema: „Ce ne povestesc legumele”( despre legumele de toamna)

Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?

Subtema: „ Parfum de toamna” ( flori de toamna)

Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?

Subtema: „ Bogatiile toamnei” (evaluare toamna)

Tema: Cum este/ a fost si va fi aici pe pamant?

Subtema : „ Romania-i tara mea”(aspecte generale- tara si localitatea noastra)

Tema : Cum este/a fost si va fi aici pe pamant?

Subtema: „ Mos Nicolae, protectorul copiilor”( obiceiuri si traditii de iarna)

Tema: Cum este / a fost si va fi aici pe pamant?

Subtema: „ Bradul nostru impodobit”

Tema : Cum eate/ a fost si va fi aici pe pamant?
Subtema: „ Vine, vine Mos Craciun!”(traditii de iarna)

 

Tema: Cum este/ a fost si va fi aici pe pamant?
Subtema : „ Sorcova vesela”



Tema : Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Primii fulgi de nea” ( aspecte caracteristice ale anotimpului iarna)

Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Ne jucam, ne bucuram”( jocuri si sporturi de iarna)

 

Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Suntem veseli, sanatosi”(sanatatea in anotimpul rece)

 

Tema : Cum planificam/ organizam o activitate?
Subtema: „ Ce stiu eu, ce stim noi?” (evaluare sumativa)

 


 

Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Prietenii din curtea bunicilor” (despre anim domestice si foloasele acestora)



Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Prietenii din curtea bunicilor” (despre anim domestice si foloasele acestora)

Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ In padure” ( anim. Salbatice/ mod de viata)

 

Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Prietenii mei din poveste” (animale din povesti si povestiri)

 

Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema : „ Pasarele mari si mici” ( pasari domestice si salbatice)

Tema : Cu ce si cum exprimam ceea ce simtim?
Subtema: „ Mama inger pazitor” (exprimam sentimentele de dragoste pt mama)

 

Tema: Cand / cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Vine primavara!”

(caracteristicile anotimp primavara)
 

Tema: Cand / cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Dor  de primavara” ( despre activ specifice anot primavara)



Tema: Cum planificam/ organizam o activitate?
Subtema: „ Plecam in calatorie” ( mijloace de transport)

 

Tema: Ce si cum vreau sa fiu?
Subtema: „ Vreau sa fiu la fel ca ea/el” (profesii si meserii)

 

Tema: Cu ce si cum exprimam ceea ce simtim?
Subtema:” Vine, vine iepurasul!” ( obiceiuri de Pasti)

 

Tema : Cand/ cum si  de ce se intampla?
Subtema: „ Infloresc gradinile „ ( flori de primavara)

 

Tema : Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema:” Ridichea uriasa” ( legume de primavara)

 

Tema : Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Vitamine pentru orisicine” (importanta fructelor si a legumelor)
Tema:  Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Din lumea insectelor” ( insecte)

 

Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Frumoasa-i strada noastra” ( protejam mediul)

 

Tema: Cu ce si cum exprimam ceea ce simtim?
Subtema: „ Este ziua noastra” ( 1 iunie / ziua copilului)

 

Tema : Cum planificam/organizam o activitate?
Subtema: „ M-am facut mare!” ( evaluare finala)

 

Tema: Cu ce si cum exprimam ceea ce simtim?
Subtema: „ Trenuletul veseliei” ( evaluare finala)
Saptamana 1-5 aprilie – „ Sti mai multe ,sa fi mai bun!” – Activitati educative axtracurriculare si extrascolare( vizite, excursii, etc).

 

bottom of page