Planificare anuala
Gradinita Tic Pitic urmeaza programa recomandata de MECTS.
Temele aplicate sunt organizate in asa fel incat sa ofere o continuitate in procesul educational motiv pentru care recomandam absentarea evitata pe cat posibil de la gradinita.
Tema: Cine sunt/ suntem?
Subtema : „ Iata -ma la gradinita”( evaluare initiala)
Tema: Cine sunt/ suntem?
Subtema :”Sa iti spun ce stiu?( evaluare initiala)
Tema: Cine sunt / suntem?
Subtema : „Gradinita castelul fermecat”( mediul gradinitei)
Tema:Cine sunt / suntem?
Subtema: „Cine sunt eu?”(constientizarea propriei identitati)
Tema: Cine sunt / suntem?
Subtema:” Familia mea”(recunoasterea membrilor familiei)
Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Galbene si rosii frunze”(caracteristicile anotimpului toamna)
Tema: Cand / cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Dansul fructelor”( caracteristicile fructelor de toamna)
Tema: Cand/ cum si de se intampla?
Subtema: „Ce ne povestesc legumele”( despre legumele de toamna)
Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Parfum de toamna” ( flori de toamna)
Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Bogatiile toamnei” (evaluare toamna)
Tema: Cum este/ a fost si va fi aici pe pamant?
Subtema : „ Romania-i tara mea”(aspecte generale- tara si localitatea noastra)
Tema : Cum este/a fost si va fi aici pe pamant?
Subtema: „ Mos Nicolae, protectorul copiilor”( obiceiuri si traditii de iarna)
Tema: Cum este / a fost si va fi aici pe pamant?
Subtema: „ Bradul nostru impodobit”
Tema : Cum eate/ a fost si va fi aici pe pamant?
Subtema: „ Vine, vine Mos Craciun!”(traditii de iarna)
Tema: Cum este/ a fost si va fi aici pe pamant?
Subtema : „ Sorcova vesela”
Tema : Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Primii fulgi de nea” ( aspecte caracteristice ale anotimpului iarna)
Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Ne jucam, ne bucuram”( jocuri si sporturi de iarna)
Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Suntem veseli, sanatosi”(sanatatea in anotimpul rece)
Tema : Cum planificam/ organizam o activitate?
Subtema: „ Ce stiu eu, ce stim noi?” (evaluare sumativa)
Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Prietenii din curtea bunicilor” (despre anim domestice si foloasele acestora)
Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Prietenii din curtea bunicilor” (despre anim domestice si foloasele acestora)
Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ In padure” ( anim. Salbatice/ mod de viata)
Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Prietenii mei din poveste” (animale din povesti si povestiri)
Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema : „ Pasarele mari si mici” ( pasari domestice si salbatice)
Tema : Cu ce si cum exprimam ceea ce simtim?
Subtema: „ Mama inger pazitor” (exprimam sentimentele de dragoste pt mama)
Tema: Cand / cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Vine primavara!”
(caracteristicile anotimp primavara)
Tema: Cand / cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Dor de primavara” ( despre activ specifice anot primavara)
Tema: Cum planificam/ organizam o activitate?
Subtema: „ Plecam in calatorie” ( mijloace de transport)
Tema: Ce si cum vreau sa fiu?
Subtema: „ Vreau sa fiu la fel ca ea/el” (profesii si meserii)
Tema: Cu ce si cum exprimam ceea ce simtim?
Subtema:” Vine, vine iepurasul!” ( obiceiuri de Pasti)
Tema : Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Infloresc gradinile „ ( flori de primavara)
Tema : Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema:” Ridichea uriasa” ( legume de primavara)
Tema : Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Vitamine pentru orisicine” (importanta fructelor si a legumelor)
Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Din lumea insectelor” ( insecte)
Tema: Cand/ cum si de ce se intampla?
Subtema: „ Frumoasa-i strada noastra” ( protejam mediul)
Tema: Cu ce si cum exprimam ceea ce simtim?
Subtema: „ Este ziua noastra” ( 1 iunie / ziua copilului)
Tema : Cum planificam/organizam o activitate?
Subtema: „ M-am facut mare!” ( evaluare finala)
Tema: Cu ce si cum exprimam ceea ce simtim?
Subtema: „ Trenuletul veseliei” ( evaluare finala)
Saptamana 1-5 aprilie – „ Sti mai multe ,sa fi mai bun!” – Activitati educative axtracurriculare si extrascolare( vizite, excursii, etc).